dilluns, de gener 22

Problemes amb la placa base.

Sembla que després d'un any i 10 mesos, la placa base de l'ordinador principal (una Gigabyte K8NS), s'ha decidit a fer-me la guitza.
Fa un parell de setmanes em vaig decidir a fer una neteja a fons de l'ordinador, i em vaig fixar que hi havia un dels condensadors que estava inflat i que havia perdut una mica de líquid electrolític. En principi això no vol dir que la placa base hagi de fer-se malbé o si ho fa que ho faci de seguida, però si que pot passar a la llarga. La següent imatge, mostra aproximadament el mateix que passa amb el condensador de la meva placa base vistos des de dalt:


He estat cercant per internet, i sembla que aquest problema és relativament comú, i per postres, no es limita a cap fabricant en concret, si no que n'afecta a molts de diferents.
Aquí en podeu llegir un article força complet que explica com detectar-los, amb imatges incloses.
Total que he dut l'ordinador a la botiga, perquè em canvïin la placa base, que té 2 anys de garantia i encara no els feia, veurem com s'acaba la cosa.