dissabte, d’octubre 17

Canvi de teclat

Després de poc més d'un any amb un teclat Samsung Pleomax PKB-7000X, aquest va decidir de deixar de funcionar bé, i vàries tecles van de deixar de respondre, i segons a quin USB el connectava em feia reiniciar l'ordinador. La veritat és que no crec q torni a comprar un teclat d'aquest tipus, perquè no es pot dir que hagi durat massa ni que sigui massa fiable. Aquí en teniu una foto:


Com que un, ves per on, treballa amb l'ordinador, no es pot permetre passar ni un sol dia sense teclat, i per això em vaig acostar a una botiga que hi ha aprop de casa, i després d'ensenyar-me tots els teclats sense fils (ufff, quina mandra que em fan), em vaig acabar quedant un teclat Logitech Deluxe USB Keyboard, per 12€ en la seva versió OEM.

Tot i que és un teclat senzillet, m'agrada força, perquè amb l'anterior s'havien de prémer les tecles amb convicció per ser conscient que havies activat la tecla corresponent, i en canvi amb aquest amb menys pressió aconsegueixes el mateix efecte.  Aquí el teniu:


En fi, espero que aquest duri més que l'anterior, perquè si no, quina merdeta de teclats que fan avui en dia.


2 comentaris:

Unknown ha dit...

Mira jo tinc el teclat que t'has comprat i va genial, i si, realment dona que pensar que les coses ja no estan fetes per durar.
Els teclats sense fils son una tonteria. En una botigueta poden quedar molt "fashions" però a casa només fan que gastar pila i el fet de no tenir cable no arregla re.
Salutacions

Jordi ha dit...

Totalment d'acord amb tu, Setinburg. Jo penso que amb aquest teclat ja en tens de sobres per funcionar bé, no es tracta de comprar un teclat dels xinos a 1€uro, però tampoc les bestieses que demanen per segons quins (per exemple més de 100€ per alguns models de Logitech).
I si algun dia m'atipo d'aquest teclat, me'n podré comprar un altre sense tenir la sensació que vaig llençar els diners.