dimecres, de desembre 21

Asrock K8 Upgrade

Com ja vaig dir en un post anterior, vaig actualitzar el segon dels ordinadors que tinc, amb un Sempron 3100+, que està donant uns resultats molt bons, i amb una placa base nova que és la Asrock K8 Upgrade.
Aquesta marca, en principi no em sonava de res, però en realitat és com la marca blanca de Asus. És a dir, els components tenen la mateixa qualitat, tot i que la documentació és més escassa i no té el nom de la marca de prestigi.
Però a part d'això és una placa excel.lent. Concretament el model que em vaig quedar (per a socket 754), disposa del xipset nforce3 250, i entre altres característiques disposa d'una tarja de xarxa integrada fast ethernet (100 Mbps), xip d'àudio 8.1, AGP 8x, 4 slots PCI, i 2 DIMMS per a memòria DDR. A més també disposa d'un slot especial, en el què mitjançant una tarjeta especial, en un futur s'hi pot posar una cpu en socket 939, actualitzant així la cpu sense actualitzar la placa base.
També disposar de dos connectors serial ATA, i 2 IDE UDMA 133.
La veritat és que és una placa molt completa, amb la que no he tingut cap mena de problema d'estabilitat, i que em va costar uns 50€.
Aquí teniu una foto per què pugueu veure l'aspecte d'aquesta placa base: