dissabte, de març 19

FC4 test1 i altres temes...

Doncs abans d'ahir vaig provar d'instal.lar el Fedora Core 4 Test1... i no :(. Semblava que tot funcionaria bé, l'instal.lador és el mateix de sempre, o sigui que era impossible de perdre'm, ja havia eliminat les particions que tenia del Fedora 3, per tornar-les a fer de nou i experimentar des de zero. Però un cop fetes les particions, resulta que el botó "Next" per tirar endavant no es deixa "apretar" i no hi va haver manera de continuar :(. Suposo que aquesta versió és encara molt experimental i no acaba de funcionar del tot bé... paciència! segons la planificació preliminar, la versió definitiva de Fedora 4 sortirà el 6 de juny... total tampoc queda tant!.
Per altra banda , en teoria avui tindré l'equip amb la placa base i cpu noves, un Athlon64 3400+ en socket 754, i una placa base Gigabyte K8NS amb xipset nforce3, el dissipador serà un Gigabyte 3D Cooler Ultra. Quan pugui faré proves de rendiment i escriuré un post amb els resultats.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ep! S'agrairà, ja que vull canviar-me l'equip i estic sospesant possibilitats!!

Anònim ha dit...

Deu n'hi do quina màquina tindràs entre les mans, jo de mentres em conformo amb el meu Athlon a 1Ghz.

Jordi ha dit...

gràcies pels comentaris. He tingut força feina a tornar a reinstal.lar-ho tot com explico en el nou post, també he estat fent proves de rendiment amb tot el què se m'ha passat pel cap. Si us interessa el tema esteu atents que aniré posant posts amb les meves conclusions.
salutacions