Després de dues setmanes de presentar la meva reclamació a la botiga on vaig comprar l'ordinador, finalment s'ha atès , i m'han donat una Radeon X800 pro (marca HIS) a canvi de la 9800 pro de Club3D que havia deixat de funcionar "misteriosament" des que em varen canviar la placa base.
Amb el canvi en si hi surto guanyant, doncs la X800 pro és aproximadament un 50% més potent que la 9800 pro que tenia abans, però el tracte que em va dispensar el comercial no va ser massa agradable. A més la tarja gràfica anava sense manuals, ni cap accessori ni cap cd de drivers.
Em pregunto si això és massa ètic: és com si portessis el cotxe a canviar les rodes, t'espatlléssin la direcció, i inicialment no te la volguessin arreglar perquè "no l'has comprat aquí", i finalment ho facin de mala gana i amb un tracte no massa adequat al client, com si et féssin un favor. . .
De totes maneres, no he volgut insistir més sobre el tema, perquè m'han quedat ben poques ganes de tornar a aquesta botiga a comprar res després del tracte rebut. Segur que trobarem altres alternatives.
Amb el canvi en si hi surto guanyant, doncs la X800 pro és aproximadament un 50% més potent que la 9800 pro que tenia abans, però el tracte que em va dispensar el comercial no va ser massa agradable. A més la tarja gràfica anava sense manuals, ni cap accessori ni cap cd de drivers.
Em pregunto si això és massa ètic: és com si portessis el cotxe a canviar les rodes, t'espatlléssin la direcció, i inicialment no te la volguessin arreglar perquè "no l'has comprat aquí", i finalment ho facin de mala gana i amb un tracte no massa adequat al client, com si et féssin un favor. . .
De totes maneres, no he volgut insistir més sobre el tema, perquè m'han quedat ben poques ganes de tornar a aquesta botiga a comprar res després del tracte rebut. Segur que trobarem altres alternatives.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada