dimecres, de maig 21

Linux no es penja.... depèn de quin

Si, segons diu tothom, Linux és un sistema operatiu que mai es penja, o com a molt es pot penjar algun programa o l'entorn gràfic, però mai el sistema sencer.
Doncs el meu ordinador deu ser rebel, perquè contradiu el què la majoria de la gent diu o pensa. A ell sembla que les darreres versions d'Ubuntu o Fedora no li agraden, i quan diu prou es penja. Es queda congelat, el cursor del ratolí es queda parat, totes les aplicacions es queden parades, no reacciona a cap combinació de tecles (control+alt+f1) (control+alt+backspace), res de res... es queda congelat i no en surts fins que no prems el botó de reset.
Sembla que tingui una personalitat pròpia gairebé, perquè per "més inri", l'ordinador és totalment estable amb win xp sp3. Potser tinc l'ordinador posseït per Bill Gates?
També és curiós que vaig fer el memtest durant 8 hores i no em va detectar ni un sol error (pensava que potser era problema de memòria), i que amb les versions anteriors de Fedora i Ubuntu no em donaven problemes.
Solució? No ho sé, igual instal·lo una versió anterior, o provo CentOS (per qui no ho sàpiga, un clon de Red Hat Enterprise, però que et pots descarregar gratuïtament).