dissabte, de juliol 15

Maxtor Diamondmax 10 + nforce3 = puf!

Doncs si, fa poc que he comprat un disc dur Maxtor Diamondmax 10, amb unes bones característiques (en principi): 300GBytes, SerialATA2, 16MB de buffer, un nivell d'emissió sonora molt baix, i un preu de 99€ amb IVA inclòs.
La instal.lació física del mateix va ser molt fàcil i gens complicada, però a l'hora d'instal.lar un dels sistemes operatius que hi volia posar (WinXP SP2), no hi va haver manera: el disc es quedava bloquejat quan l'instal.lador reiniciava el PC, havia d'apagar el PC i tornar-lo a engegar perquè continués la instal.lació i finalment, quan vaig instal.lar els drivers de la placa base, es reiniciava o es quedava bloquejat abans d'arribar a l'escriptori.
Vist això el vaig dur a la botiga on el vaig comprar (això el dimarts 11 de juliol), i encara estic esperant que me'l reemplacin per un altre d'una altra marca de la mateixa capacitat. Veurem com acaba tot plegat. Aquí teniu una foto del culpable de tants maldecaps:


4 comentaris:

mai9 ha dit...

vaja, ja ens diràs a quina botiga el vas comprar.

Jo volia comprar-me una caixa externa SATA-SATA i no la vaig comprar perquè el venedor em va dir que no podria tornar-la si no m'agradava. La botiga era "conetica" a la parada Alfons X de bcn, la botiga Life tampoc admeten devolucions, però si la Megastore Datasystem i la Traxtore.

sort :)

Anònim ha dit...

Sóm uns quants que evitem Maxtor sigui com sigui. Sempre millor un Seagate, Western Digital... En conec un que treballa a una gran empresa (deuen tenir 300 PCs) i TOTS els discos que li fallaven eren Maxtor.

Salut,

Quina creu! ha dit...

Això del soroll dels ordinadors em té fregit. Alhora de vendre't el producte, tothom et parla de "megas", però ningú de decibels. I després acabes tenint un avió al despatx. De què et serveix tenir el millor processador si després el soroll no et deixa treballar? Saps d'alguna web que dóni informació sobre components silenciosos?

Jordi ha dit...

mai9: ho vaig comprar a una botiga de Manresa, al final em van tornar els euros i ho vaig comprar a la que anava normalment.

japonès de l'eixample: em van canviar el maxtor sata2 per un sata normal, i ara ja no tinc problemes i funciona prou bé i ràpid. Aviam si dura més que alguns maxtors que haviem tingut a la feina fa 2 anys i que petaven molt.

jaume: jo t'aconsellaria un barebone d'aquells amb un processador de portàtil de baix consum, possiblement el meu proper pc serà d'aquesta manera.
No conec cap pàgina específica d'ordinadors silenciosos, més aviat es tracta de triar components amb poc consum energètic i posar-los refrigeració passiva.
Buscant he trobat aquestes pàgines que et poden orientar:

http://www.quietpc.com/

http://www.silentpcreview.com/

http://www.buildsilentpc.com/