dimarts, de gener 30

Canvi de placa base = + problemes.

Fa uns quants dies vaig portar l'ordinador a la botiga on l'havia comprat perquè em canviessin la placa base degut a que un dels condensadors perdia líquid, aprofitant que aquesta placa base encara estava en garantia fins al març.
Bé, doncs finalment ja tinc l'ordinador amb la placa base canviada: concretament una Gigabyte K8VT800. La placa és molt semblant a la que tenia jo fins ara, però amb xipset VIA K8T800 en comptes del nforce3 250 de nvidia.
Em sentiria satisfet pel canvi si no fos per un parell de detalls: vaig portar l'ordinador a la botiga per fer el canvi en garantia, i me'l van retornar amb la tarja gràfica espatllada (ni tan sols arrenca l'ordinador amb ella posada), la qual abans funcionava perfectament, i tampoc detectava el disc dur IDE que tinc.
Resulta que treien el cable IDE per provar de canviar-lo per un altre, em vaig adonar que tenia uns pins torçats (com si haguessin posat el cable "a lo bruto"), i vaig haver d'adreçar-los per poder tornar a fer entrar el cable de nou, amb la qual cosa ja va detectar el disc dur.
Sobre lo de la targeta gràfica, vaig exposar la meva queixa, i em van dir que investigarien si havia sigut culpa seva o no, i que "ja em diran alguna cosa". El fet és que abans de portar l'ordinador funcionava i ara no, i de moment no se'n volen fer responsables : ni tan sol m'han dit res, 5 dies després d'exposar la meva queixa.
Veurem com acaba el tema, més endavant faré una actualització de la situació.

2 comentaris:

mai9 ha dit...

et recomano que truquis al 012 i expliquis el cas.

vaig comentar les meves experiències amb el número aquí:

http://www.mai9.net/blog/2007/01/012/

Jordi ha dit...

Gràcies pel comentari, al final no ha sigut necessari reclamar. Potser encara ho podria fer, però no m'han quedat ganes de tornar a veure aquella gent.