dimarts, de gener 16

Opera 9.1

Darrerament he tingut alguns problemes amb la visualització de certes pàgines amb el meu navegador habitual (el Mozilla Firefox): de vegades apareixen tot un seguit de línies horitzontals al mig de la finestra del navegador que fa que sigui força incòmode llegir i visualitzar-ne el contingut. Inicialment vaig pensar que això era degut al mateix Firefox, i em vaig decidir a cercar alguna alternativa que no fos l'Internet Explorer i que tingués una funcionalitat similar.
L'únic navegador que he trobat que acompleix aquestes característiques, és l'Opera, que podeu descarregar des d'aquesta pàgina.
Opera no és programari lliure, però es pot descarregar de forma gratuïta des de la seva pàgina, i disposa de versions per Windows, GNU/Linux, a part de Mac OS, PDA i telèfons mòbils.
L'he fet servir, i té una funcionalitat semblant a la del Firefox, però incorpora a més a més un sistema de previsualització de les pestanyes no actives, canvi ràpid de pestanya amb la rodeta del ratolí i una gestió dels moviments del ratolí (es pot anar endavant o enrera amb un sol moviment del ratolí sense haver d'apretar el botó), que ha fet que m'hagi agradat força, i que també l'utilitzi habitualment a més a més de Firefox. A més tinc la sensació que és més ràpid mostrant les pàgines. No sé si serà el meu navegador preferit, però poc se'n falta.
La única pega és que no està traduït al Català, però suposo que a la llarga també ho estarà. Si no us agrada Mozilla Firefox, podeu provar aquesta altra alternativa per evitar els problemes d'Internet Explorer.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola!

Doncs el Firefox tb té això que dius del ratolí... son els "mouse gestures" i es pot instal·lar com un plugin...

Ja ta...