dilluns, de febrer 7

presentació?

Després del primer post de prova, us explicaré una mica de què anirà tot això. No sé si ni tan sols em llegirà algú, de fet, tampoc és aquest l'objectiu. Només faig això per passar l'estona i potser algun cop explicaré alguna cosa que faci servei a alguna persona (això ja em faria més gràcia). Potser posaré algun comentari d'alguna notícia que em sobti, però ja veurem.
En principi la idea seria explicar les meves experiències amb els ordinadors, sobretot pel què fa al tema de maquinari i sistemes operatius: incidents, descobertes, sorpreses, suggeriments i qui sap, potser algun mini manual i tot!
De totes maneres ja ho anirem veient...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Iepaaaaaaa :)

Molt bones crack!

Aquesta tarda estava aburrit i he decidit entrar a tafanejar aquest super blog que has creat i bueno,la impresió ha estat bona,crec que es una bona idea per comentar,entre altres coses,tot allo referent a Linux;per aixo t'animo a continuar posant cosetes per aqui ja que pot ser de gran interes jejejeje
Una salutació del teu estimat de Cardedeu :ppp

Jordi ha dit...

Moltes gràcies pel teu comentari company, després de tan escriure em preguntava si algú havia llegit alguna cosa del blog :)

Anònim ha dit...

Bones, ja veig que com sempre et vas distraien amb les teves aficions Linux i HardwareSalutacions de ponent.